Известие

Collapse
No announcement yet.

НЕ ПАЛИ Алфа 146 1.6 TS 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • НЕ ПАЛИ Алфа 146 1.6 TS 16V

    Здравйте колеги. Нов съм във форума, имам колата от почти 1 година. От време на време ми светваше дюзата на таблото и само върти и не пали, но като я бутна палеше. От оня ден насам почна да ми гасне и в движение и пак неще да пали и не светят никви лампи по таблото и на бутане неще да пали занесох я на диагностика и ми казаха, че е от една платка до двигателя където на нея има закачени две букси. Искам да попитам такава платка колко струва нова или някой ако има втора употреба за колко я продава. Мерси предварително
    Last edited by Ifoo; d.m.y г., 20:02.
    Alfa Romeo 146 1.6 i.e. 16V Twin Spark (120 Hp)

  • #2
    колега това ти е компютъра на колата(ЕКУ-то) и малко ме съмнява да ето ,но не е изключено де,потърси второ мнение ако можеш
    alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
    alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

    Comment


    • #3
      На диагностиката ми казаха че е от него.. преди ставаше като откача едната букса и +-са на акумулатора изчаквам малко закачам и пали... докато днеска отказа напълно бензиновата помпата не се чува казаха ми също че тази платка (ЕКУ-то) подавала ток на помпата и затова тя не работи... стартера си върти и като изключа тази платка (ЕКУ-то) издава странни звуци...
      Last edited by Ifoo; d.m.y г., 20:49.
      Alfa Romeo 146 1.6 i.e. 16V Twin Spark (120 Hp)

      Comment


      • #4
        Много смела диагностика бих казал.Какви грешки е записала колата като си е закачил на диагностиката?
        АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

        Comment


        • #5
          По-скоро понеже не знаят какво й има на колата, са обвинили това сложно нещо компютъра. Там се случва черна магия.

          Провери си релетата пред акумулатора. Може да са зацапани.
          Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
          Mazda 6 2.3 2005
          sigpic

          Comment


          • #6
            да, наистина първо релетата виж.
            точка

            Comment


            • #7
              Аз бих погледнал датчика на разпределителния вал първо.....
              156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

              OEM & Ventura Garage
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

              Comment


              • #8
                щом не светят никакви лампи на таблото, първо се проверяват и даже направо се сменят главните релета до акумулатора. има даже тема със снимки по въпроса.
                ако пак не се задействат релетата, проверява се дали екуто дава признаци на живот.
                след като колата запали, идва ред да се провери тоя датчик дали е в час.
                точка

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                  щом не светят никакви лампи на таблото, първо се проверяват и даже направо се сменят главните релета до акумулатора. има даже тема със снимки по въпроса.
                  ако пак не се задействат релетата, проверява се дали екуто дава признаци на живот.
                  след като колата запали, идва ред да се провери тоя датчик дали е в час.


                  Ако е датчика на вала,едва ли ще запалиш някога,че да го проверяваш след като запали.
                  146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от vlado_iv Покажи съобщение
                    [/COLOR]

                    Ако е датчика на вала,едва ли ще запалиш някога,че да го проверяваш след като запали.
                    Koлега, аз доколкото знам тоя датчик се разваля постепенно, а и както е казал колегата горе, колата пали като поседи и изстинеСъщите симптоми имах аз като започна да зачестява с времето....смених датчика и се оправи...
                    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                    OEM & Ventura Garage
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                    Comment


                    • #11
                      Да се включа и аз, нищо, че съм с боксер. И аз брах ядове с тоя датчик(на колянов вал, импулсен ли е какъв е). Когато е студена колата пали, като позагрее няма палене. Изгасна ми в движение с 100 км/ч. Няма палене с ключа, на скорост също не запали,наложи се аварийно спиране. След 30тина минути пробвах да запаля и запали и така до след 20тина минути , когато пак загря и изгасна. Докато се прибера датчика тотално се бе скапал и само въртеше и няма палене. Смених датчика с нов и проблема се реши.
                      Алфа Ромео 156 1.9 JTD 10/2004
                      Алфа Ромео 145 1.3 Boxer
                      Алфа Ромео 33 1.3 Boxer

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Ifoo Покажи съобщение
                        ... От време на време ми светваше дюзата на таблото и само върти и не пали, но като я бутна палеше. От оня ден насам почна да ми гасне и в движение и пак неще да пали и ...
                        Моята имаше същите симптоми. На диагностика показа датчик колянов вал - сменихме го. Проблема се появи много скоро отново. Последваха датчик разпределителен вал, релета, дебитомер, отново датчик разпр. вал... и отидох на истинска диагностика. Оказа се недобре поставен датчик на коляновия вал. Оттогава (почти 2 г.) нямам проблем, а си имам работещ дебитомер в резерв. Така, че моя съвет е качествена диагностика при добър майстор, който разбира от Алфи.
                        166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                        Comment


                        • #13
                          Благодаря ви за мненията в момента съм във Варна ходих до алфа центъра който е в началото на Варна и питах за тая част която ме интересуваше... нова струва 1445 лв. мисля да видя 2-ра ръка... за тези релета пред акумулатора ги махах и бяха намазани с електропроводима смазка (нещо такова) и контактуват добре обаче незнам дали работят... а този датчик на коляновия вал къде точно се намира и горе-долу колко струва... A и ако не е от тоя компютър нормално ли е след като пробвам да запали и не запали тоя компютър да издава стържещи звуци...
                          Last edited by Ifoo; d.m.y г., 11:30.
                          Alfa Romeo 146 1.6 i.e. 16V Twin Spark (120 Hp)

                          Comment


                          • #14
                            колега, пак ти казвам. щом таблото ти не светва като дадеш контакт, значи нямаш захранване към или от еку-то /тая кутия която си извадил/ . датчика ти е последна грижа. върви на свестен майстор да ти каже къде точно е проблема.
                            точка

                            Comment


                            • #15
                              Добре
                              Alfa Romeo 146 1.6 i.e. 16V Twin Spark (120 Hp)

                              Comment

                              Working...
                              X